A101 Market zinciriyle Vatandaşın İmtihanı

A 101 ile ilgili şikayetlerin arkası kesilmiyor bu konuda ki yoğun şikayetler üzerine bu konuyu ele almaya karar verdik Raftaki fiyat kasadaki fiyat farkları SKT (son tüketim tarihi )  si geçmiş ürünler Küflenmiş kurtlanmış bozuk ürünler iade edilen ürünlerin ücret idesinde insanları uğraştırmak 1 hafta önceki fiyatla 1 hafta sonraki fiyat farkları belgeleri ve mağazaları araştırdığımızda fiyatlara inanamadık  piyasadaki aynı ürünü iki katına satmaktan tutunda her gün zam yapmaya hileli indirime kadar hepsiyle ilgi her şey yeni yazı dizimizde Delilleriyle belgeleriyle A101 Market zinciriyle Vatandaşın İmtihanı Yakında haber yazı dizimizde

Örneğin

Fırat İsimli vatandaşın Şikayeti

A101 den yanlış gelen sipariş. Vermiş olduğum siparişin içinden başka ürünler çıktı. Doğru ürün hiç yoktu. Başka ürünleri koymuşlar göndermiş ler. Bu A101 den vermiş olduğum ilk siparişti. Büyük hayal kırıklığı. Bundan sonra A101 bu hatayı nasıl düzeltecek merakla bekliyorum sipariş no:1564**********89

Haberin kaynağı https://www.sikayetvar.com/a101/a101-yanlis-gelen-urun-2

A101 Tık Yok

A101 İade Kodu Göndermiyor

A101 den bir televizyon aldım. Siparişimi tekrar iptal etmek istedim ancak sipariş verdikten sonra 1 saat içinde iptal edilebiliyormuş, dolayısıyla iptal edemedim. Kargo eline ulaştı, iade göndermek istiyorum ama 2 gündür bana iade kodu göndermiyorlar. İade sürecimin hemen başlamasını istiyorum.

A101 Tık yok

A101 Reyon-Kasa Fiyat Farkı

Bahar 

İzmir/Urla/Gülbahçe A101 marketinde, reyonda 5.75 olarak görülen Torku ® 1 litre %3 yağlı süt, kasada 6.25 olarak geçmiştir. Aldığım sütler için fiyat farkını talep etmem üzerine, çalışanlar tarafından bu isteğim reddedildi. Reyonda sadece 1 tane Torku süt ve 1 tane fiyat etiketi olmasına rağmen, bu etiketin bu ürüne ait olmadığı söylendi. Tüketici Hakları’na göre, fiyat farkının hemen ödenmesi gereken yerde, çalışanlar tarafından ısrarla ödeme yapılmak istenmedi. Çağırılan başka bir çalışan tarafından “ver gitsin” denilerek fiyat farkım ödenmiştir. Yaşanan bu olaydan, çalışanların tavırlarından şikayetçiyim.

Yıne A101 Tık Yok

A101’de Ayakları İle Yiyecek Reyonuna Basan Saygısız Personel

Keçiören Ankara yeşiltepe A101 şubesindeki personel yiyecek reyonlarına ayakları ile basıp uyardığımızda da saygısızca davranmaya devam etmiştir. Ayrıca kasadaki personelde ayrı şekilde tavrına devam ederek insanlara ve insan sağlığına bu pandemi döneminde saygısızca davranmaktadırlar. Herkes salgın döneminde dikkat ederken onların ayakları ile peynir yoğurt reyonunda gezmelerinin sorgulanmasını rica ediyorum. Uyardığımızda da size ne tepkileri çok saygısız istediğin yere şikayet demeleri de cabası konu ile kayıtsız kalınmamalıdır. Özellikle böyle bir dönemde sağlık açısından uyarı ve ceza almalılardır.

Tabi ki Yine A101 Tık Yok

A101 Son Tüketim Tarihi Geçmiş

Ek
Ek

Ek

+2

A101 den satın almış olduğumuz kolanın tarihi son tüketim tarihinden itibaren 26 gün geçmiş ve geri iadeye gittiğimde raflarda aynı son kullanma tarihi geçmiş ürünler duruyordu. Mağaza yetkilisine sorduğumda görmemişiz cevabını aldım. İnsanların sağlığı ile neden oynuyorsunuz.

A101 Yine tık Yok

A101 Eksik Ürün Teslimat

Elazığ A101’den eve ® istediğim son iki siparişte eksik ürün geldi ancak ödemeyi tam aldılar. Onlarca defa A101 ile temasa geçmeme rağmen param ® iade edilmedi. Her irtibata geçtiğimde “tamam ödeme iadesi yapılacak deyip” ödemiyorlar. A101’e olan güvenim hiç kalmadı.

Tsbi ki A101 Tık Yook   Dolandır Dolandır Bitmez

 

Önceki İçerikHuawei Sound ön satışa sunuldu
Sonraki İçerikTESK gıda fiyatlarında düşüş bekliyor